بغض شبونه


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

                                        

تموم سهمم از دنيا يه بغضه

                                     شبونه ميشكنه از درد و غصه

  چه جنگي داري اي زمونه با من

                             تو كه شكستي ديگه. چي ميخواي از دل من

  

اين شعرم تقديم به همه ي دوستاي گلم البته هرگز كپي نكيد

                          

                         

 



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت11:31---13 مرداد 1391
سلام میلادجان واقعاوب سایت خوشملی داری خسته نباشید بابت تماما زحماتی که کشیدی برات یه عالمه گل میذارم فقط جهت این زحماتت واقعاخسته نباشی ازطرف رویا

مهنا سپهبد
ساعت3:43---13 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگت زیبا بود
ممنون که بهم سر زدی


ف.فتحی
ساعت11:27---25 تير 1391
سلام از اینکه به وبلاگم سر زدید سپاسگزارم بخاطر احساسیکه در وبلاگت مشاهده نمودم برایت قلب را معنی می کنم و هنوز هم معنی اش را در وبلاگم ثبت نمودم
قلب .......ق......قدرتش ل.......لمس.......ب......بدنت است پس قلب قدرتش لمس بدنت است براستی اگر کسی از ته قلب به آدمی محبت کند انگار بدنت را لمس نمود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,ساعت 18:54 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com